Veel gestelde vragen over Chocoprint
Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen over de producten van Chocoprint. Mocht je een vraag hebben die er niet bij staat neem dan contact met ons op via admin@chocoprint.nl. We helpen je dan graag verder.
Mijn chocolade is gebroken aangekomen
Dat is heel vervelend dat joow bestelling gebroken aan gekomen is. Ons excuses hiervoor. Wij hebben je bestelling zorgvuldig verpakt, alleen zijn afhankelijk van PostNL, alleen kan overhoopt gebeuren dat de postbode minder voorzichtig is dan dat wij jouw bestelling verpakt hebben.
Gelukkig verandert de smaak van jouw chocolade er niet door. Bij vragen of opmerkingen mail ons gerust admin@cakepicture.nl
Wat voor chocolade gebruikt Chocoprint?
Chocoprint gebruikt voor de chocolade producten chocola van Callebaut. De chocolade producten van Callebaut worden geselecteerd door professionele chocolatiers, banketbakkers en patissiers wereldwijd. In het chocolade-hart van Belgie worden al meer dan 100 jaar de lekkerste chocoladesoorten geproduceerd. Zo weten wij van Chocopicture dat we altijd een goede kwaliteit chocolade hebben.
Het werken met Callebaut chocolade is niet alleen heel erg fijn, het is ook nog eens goed voor het welzijn van de cacaoboeren. Voor het maken van chocolade gebruikt Callebaut enkel 100% duurzame cacao. Een gedeelte van de opbrengst wordt opnieuw geinvesteerd in de cacaoboeren en hun gemeenschappen. Callebaut heeft een samenwerking met de Cacoa Horizon Foundation, welke direct samenwerkt met de boeren en hun gemeenschap. Ze ondersteunen trainingen en dragen bij aan de ontwikkeling van ondermeer vrouwen en jonge boeren.
Allergenen informatie van Chocoprint
Wij werken niet in een gluten-, noten-, pinda- en lactosevrije omgeving. Onze chocolade kan helaas dan ook sporen van noten, gluten, zaden, pinda's, soja, melkeiwit en lactose bevatten. Tevens bevatten al onze choco's suiker. Mensen met een ernstige allergie dienen hier rekening mee te houden.
Wat is de levertijd van de chocolade producten?
Alle chocolade producten worden van dinsdag tm zaterdag verzonden, wij kunnen niet garanderen dat PostNL deze de volgende dag bezorgd.
Je kunt bij de chocolade producten jouw gewenste verzenddatum invoeren.
Vanwege grote drukte bij PostNL kan het zijn dat er vertragingen optreden met de aflevering van de door jouw geplaatste bestelling, dus houdt hier rekening mee en bestel op tijd!
Wat zijn de kosten voor verzending van een bestelling?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling en het land waar het naar toe verzonden moet worden. Wij verzenden op dit moment binnen Nederland en België.
De verzendkosten binnen Nederland vanaf 3,70 euro. Voor België vanaf 4,88 euro in rekening gebracht. Bij bestellingen boven de 55 euro is het gratis verzending!
Kijk voor een compleet overzicht van de levertijden op Verzending & Betaling.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen bij Chocoprint?
Chocoprint biedt vele betaalmogelijkheden aan op de site. Zo kan er op dit moment betaald worden via de volgende methodes:
- iDeal
- MisterCash
- Overschijving via bank
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Paypal
- Op factuur (alleen voor bedrijven)
Hou er rekening mee dat als je betaald via overschijving je bestelling pas verstuurd wordt nadat we de betaling binnen hebben.
Hoelang kan ik de chocola bewaren?
Onze chocolade producten zijn minimaal 3 maanden houdbaar. Het beste in een koele, donkere en droge omgeving . Dus niet in de koelkast!
Bonbons zijn 2-3 weken houdbaar na levering, deze zijn het lekkerste bij een temperatuur van 18-21 C
Brownies zijn 1 week houdbaar, koelkast of droge plek in een afgesloten verpakking
Donuts 4 dagen houdbaar, bij voorkeur op koele plek, geen koelkast, in afgesloten verpakking
Retourneren?
De prints worden speciaal voor jou op maat gemaakt en afgedrukt, daarom is het helaas niet mogelijk om de prints te retourneren.
Mocht je klachten hebben over je geleverde product, laat het ons weten via admin@cakepicture.nl of Whatsapp.